Semakin ramai wanita yang mempercayai Set Bersalin Shaklee. Kombinasi vitamin yang terdapat dalam set ini dapat membantu ibu untuk kekal sihat dan segar semasa dalam proses berpantang.

Mengapa nutrisi penting semasa ibu berpantang?

Ia adalah untuk proses pemulihan kerana wanita bersalin akan kehilangan darah, menjadi lemah dan banyak menggunakan tenaga semasa proses kelahiran. Selain itu, nutrisi juga penting untuk pengeluaran susu. Apabila ibu sihat pengeluaran susu juga akan menjadi lancar.

Dikatakan juga semasa dalam tempoh berpantang emosi ibu perlu dijaga bagi mengelakkan pengeluaran susu merundum. Malah bayi juga turut sihat apabila mendapat nutrisi daripada ibu. Bayi yang menyusu ibu akan turut mendapat manfaat dari susu ibu. Seperti yang kita ketahui, susu ibu adalah sangat unik dan keunikan yang terdapat di dalam susu ibu tidak dapat menandingi susu-susu yang lain.

Secara keseluruhannya nutrisi sangat penting untuk ibu kerana ia dapat membantu meningkatkan kesihatan.

Adakah Set Bersalin Shaklee selamat untuk ibu dan bayi?

Ya, Set Bersalin Shaklee selamat untuk ibu dan bayi kerana ia merupakan makanan tambahan yang memberikan keperluan nutrisi kepada ibu. Malah ia tidak memberi kemudaratan kepada  bayi sebaliknya dapat membantu bayi menjadi semakin sihat.



Set Bersalin Shaklee didatangkan di dalam tiga (3) set iaitu basic, extra dan premium.

No comments