Saya sangat teruja bila Shaklee memperkenalkan new and improved Vita Lea for children pada bulan Januari 2015. Selama ni saya hanya mampu tengok dalam gambar dek kerana multivitamin tersebut sedang ditambahbaik kandungannya. Jadi saya takkan sia-sia kan peluang tersebut untuk membelinya nanti.

Okay bercakap tentang multivitamin kanak-kanak, berapa ramai kanak-kanak diluar sana yang memakan makanan seimbang? Rata-rata seawal 1 tahun mereka didedahkan dengan makanan yang tidak sihat seperti junk food. Si kecil saya sendiri memang suka makan coklat dan gula-gula. Malah jajan pun dorang pantang tengok. Nampak je jajan di pasaraya bukan main minta! Adakah anda rasa nutrien dalam badan mereka mencukupi?

Nak tak nak sebagai ibu, saya kena juga elakkan mereka dari memakan makanan sebegini. Bukan apa kalau dah makan junk food, nanti mereka refused untuk makan nasi pula. Jadi gejala camni tidak patut dipandang ringan kerana kalau anda semua tau makanan yang diproses itu sendiri mempunyai bahan-bahan yang tidak baik untuk kesihatan.

Bak kata pepatah saya sendiri [pepatah ke? Eh eh eh!] apabila melihat Afif memakan jajan, “ Makan jajan macam makan nasi ”. Pasti anda semua tak nak melihat anda seperti itu kan? So do i! Tak nak sembang kosong je, meh saya memperkenalkan suplemen seimbang dan komprehensif yang dihasilkan dengan sains terbaik Shaklee yang mampu dibeli. Vita-Lea® for Children Chewable dirumus khas bagi memenuhi keperluan 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh anak-anak anda.




√ Sumber kalsium pembina tulang baik untuk kesihatan.

√ Bekalan harian untuk vitamin B dipenuhi dengan kebaikan tulen.

√ Vita-Lea® for Children Chewable adalah multivitamin kunyah disahkan halal untuk kanak-kanak.

√ Dipenuhi dengan 19 nutrien penting dan menyediakan 100% nilai harian vitamin C.

√ Vita-Lea® for Children Chewable kini mempunyai lebih vitamin D – 600 IU setiap hidangan, yang 150% nilai harian serta memiliki kalsium, magnesium, dan banyak lagi untuk membantu tulang sokongan yang kuat dan badan yang sihat.


√ Dengan perisa yang enak, Vita-Lea® for Children Chewable adalah pasti menyeronokkan.

Amalkan pemakanan yang seimbang,



Dan jauhi anak anda dari makanan yang tidak sihat.



No comments