Collagen Powder Shaklee dan Nutriferon sudah kembali!

Dah lama saya menunggu kemunculan kedua-dua produk ini , sebab kedua-duanya mempunyai manfaat yang baik. Collagen Powder memang dambaan saya, dan Nutriferon pula adalah penguat sistem imun saya serta keluarga.

Apa yang menariknya tentang Collagen?



Collagen shaklee diekstrak dari sisik ikan merah. Ia merupakan supplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4,000 mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari malah ia sejenis kolagen tulen yang bermutu tinggi.

Collagen shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1,000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh badan dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Sebab itu, sesiapa yang menggunakan Collagen shaklee kulit mereka akan kelihatan cantik, halus mulus dalam tempoh 2 minggu.

Nutriferon?



Ia merupakan penemuan terhebat dalam bidang Immunologi!

Interferon buat julung kalinya ditemui oleh Dr. Yasuhiko Kojima dari University Tokyo pada tahun 1954. Selepas membuat kajian selama 40 tahun dan semakan semula beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan, Dr. Kojima telah berjaya membangunkan satu-satunya interferon semulajadi didunia (Nutriferon).



Formulanya yang digunakan adalah semulajadi, selamat, tulin dan berkesan!
Nutriferon adalah satu formula eksklusif dan dipaten oleh Shaklee dan tidak dijual di mana-mana kedai biasa. Hanya boleh diperolehi melalui Shaklee sahaja.

Menarik bukan?

Di dalam bidang perubatan, suntikan interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepatitis, kanser, hidrophobia (penyakit anjing gila), herpers dan HIV. Tambahan pula, ia telah terbukti bahawa interferon amat berkesan untuk melindungi kita dari jangkitan influenza dan berbagai jenis penyakit.

Makanya, saya betul-betul menyukai Nutriferon kerana dalam masa 3 hari sistem imun tubuh badan saya kembali kuat. Ini berdasarkan pengalaman saya, nak demam pun boleh tak jadi kerana interferon mampu merangsang  dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh sel-sel jahat.

Dah macam berperang pulak.

Apa-apa pun, saya tak nak lepaskan peluang untuk memiliki Nutriferon. Collagen shaklee? Hmmm, nanti dulu lepas bersalin nanti baru nak consume. Mesti meletop-letop you!



Sebarang pertanyaan lanjut mengenai dua produk ini boleh hubungi saya pada talian yang tertera :



No comments