Saya berangan-angan nak ada SOHO sendiri suatu hari nanti. Kena simpan duit kalau nak beli SOHO kan, bukannye harga 1 atau 2 k kan? 

So sempena #tsunamishaklee saya akan kongsi sedikit intisari kehidupan saya berbisnes dari rumah dgn kawan2 di FB saya. Hari ni saya nak kongsi gambar SOHO saya. 

SOHO yang saya maksudkan adalah ruangan kerja saya untuk Bisnes Shaklee di rumah.

Taaadaaa~

SOHO saya yang masih dalam pembikinan. Selalunya husband la yang lepak sini buat keje dia. Berangan nak ada opis sendiri kat uma la katakan. Pasni kena tacap lagi nak kasi lagi cantik baru ada feel nak buat keje.

Actually selain SOHO tu, saya banyak update pasal shaklee, wassap prospek, consult customer, update blog melalui smartphone saya. Kemana-mana tak kira dimana jua sebab orang bz cam saya takkan duk setempat especially bila ada kat uma. Kadang kat dapur, ruang laundry, living hall, atas katil hihi. Haa sape kata wanita bekeje, anak ramai tak boleh buat bisnes?


Cabaran saya adalah masa, kena pandai berbagi masa antara bisnes dengan family dan paling penting dengan Allah 😍.

No comments