Tuesday, September 13, 2016

Collagen Shaklee Pilihan Hati Saya

Dalam banyak-banyak collagen yang saya pernah cuba, saya rasa collagen ni je yang best.
Kulit rasa lembap dan lembut seumpama kulit bayi 😍
So korang tau tak camne nak pilih collagen yang ter-baik untuk kulit?
1. Korang kena tau collagen dari sumber mana. Di pasaran ada sumber collagen dari khinzir haaa kena tau tu jangan main telan je.
2. Kuasa penyerapan, sejauh mana kolagen tu dapat bertindak. Kalau boleh lagi kecil molecular lagi bagus. So lagi mudah ia diserap ke lapisan kulit.
3. Perfect combination untuk meningkatkan keberkesanan. Maksudnya apa bahan aktif yang digabungkan supaya kolagen berkesan.
4. Mesti ada ujian klinikal. Takde ujian klinikal jangan berani-berani nak cuba. Kang jadi ape-ape kat kulit naya je.
Tips yang saya bagi ni percuma je untuk korang baca [bagi yang belum tau].
Saya khuatir kalau-kalau tersalah pilih boleh memudaratkan.
Untuk langkah selamat saya sendiri memilih Collagen powder Shaklee. Memang berbaloi kerana ujian klinikal membuktikan 71% berkesan selepas mengambilnya secara berterusan selama 8 minggu.