Bismillah.
Korang tau tak gambar ni kat mana? Jepun? Ehh Korea laahh~
Okay sebenarnya banyak tempat menarik yang saya nak pergi. Tapi Destinasi impian yang saya pilih adalah Korea. Sebab apa korea, sebab saya nak rasai sendiri negara dorang macam dalam drama-drama Korea yang saya tengok [hantu kdrama jugak saya ni] especially masa cherry blossom mesti cantik. Pergi masa musim sejuk pun okay jugak tapi saya khuatir tak tahan sejuk, gigil mak nakk~ Hihi.
Semestinya saya nak bawa anak-anak dan suami untuk sertai saya kembara di korea. In sha ALLAH mudah-mudahan termakbul doa saya. Kalau mereka seronok saya juga seronok.
So untuk permulaan ni saya bercadang nak menabung dari sekarang. Haa tebuk balang ESP buat tabung pun bagus gak ni 😁
Lepas tu dengan duit Bonus Shaklee boleh bahagikan sedikit untuk "Tabung Kembara Dunia Kiera" [tiba-tiba tercetus idea nama tabung].
Tahun 2017 saya, anak-anak serta suami akan gegarkan korea~
Korea tunggu akuu datang!
Sarangheeayoo boinkk-boinkk 😍😍




No comments