Mengimbas kembali kenangan sewaktu bercinta dulu eceeehh~!
Al-kisah pada tahun 2013 saya dipertemukan dengan Master Siti Al'Izzah ketika membaca blog beliau.
Pada waktu itu saya sedang mengalami masalah susu merudum. Mungkin kerana kekangan masa dan kesibukan kerja serta stress menimpa, susu berkurangan.
Saya setkan pertemuan dengan beliau di kedai kek terkemuka di shah alam. Persepsi pertama saya, wahh ramainya anak dia kecik-kecik lagi. Kagum melihat beliau dengan anak kecik dan berbisnes lagi. Keduanya, manis orangnya macam dalam citer cinta semanis honey 😍
Setelah mendapatkan konsultasi percuma dari beliau. Hikk percuma tau u olls sebab i beli set menyusu premium terus 😁. Tumpang iklan jap, okehh sambung balik.
Dalam hati terus terdetik untuk kenal beliau dari dekat. Masa saya beli vitamin dulu saya tak terus sign up jadi ahli tau. Saya cuba makan dulu, kesannya badan terus bertenaga, kurang stress dan alhamdulillah susu pun okay. Tapi yang ketara badan saya tak letih. Itu yang membuatkan saya jatuh cinta dengan shaklee. Lepas jatuh cinta apa lagi jadi member shaklee terusssss~
Terbebel panjang plak. So secara ringkasnya itulah shaklee effect yang saya dapat dan kenapa saya boleh bercinta dengan shaklee sampai hari ini.
Banyak lagi kelebihan uoollss kalau nak cite lelebar kat sini tak habis. Nak tau lebih lanjut boleh pm tepi akak 😊

No comments