Demam Tak Jadi, Saya Dah Jumpa Penyelamat.

Selalunya bila nak demam saya ambil panadol untuk melegakan sakit. Sejak saya kenal nutriferon dialah penyelamat saya dan ini merupakan Produk Shaklee First Aid Wajib di rumah saya.

Kalau dah habis memang saya akan terus paniklah hahaha!

Okay apa yang saya selalu praktikan bila dah start sakit tekak atau rasa macam tak sedap badan je saya bancuh satu sachet nutriferon ke dalam air pastu minum. Buat selama 3 hari berturut-turut insyallah baiklah demam tu. Terus tak jadi tau.

Saya dah tak makan panadol lagi.


Anak-anak saya terutama afif suka sangat dengan nutriferon, bila nampak je terus minta. Memang elok bagi pada anak-anak sebab ia akan kuatkan sistem imun mereka. Nak lagi bagus tambah chewable vit c untuk anak dan sustained release vit c untuk saya.


No comments