Thursday, September 15, 2016

Produk Shaklee yang sentiasa dalam handbag saya

Orang perempuan ni, kalau ke mana-mana mesti nak bawak handbag. Bila intai kat dalam je nauzubillah, macam-macam ada. Dah jadi macam poket doraemon hihi!

Biarlah orang nak kata apa, janji barang yang dibawak tu berguna bila diperlukan.

Suami korang pernah tak komplen, heh beg berat macam ada batu!

Tak pun, apa yang awak bawak ni berat semacam je handbag ni! 

Suami saya tak pernah komplen tapi mak saya selalu je cakap "ko ni bawak beg besar-besar, berat pulak tu"

Saya jawab la, "dalam beg ada pampers, wet tissue, botol susu, barang mekap, handphone, wallet, vitamin" haa vitamin?

Aah ye vitamin. Penting vitamin ni sebab setiap hari kena ambil supaya badan jadi sihat dan cergas.

So inilah Produk Shaklee yang sentiasa dalam handbag saya.




Korang selalu bawak apa dalam handbag?