Friday, September 16, 2016

Cara Menjaga Kulit Agar Sihat dan Cantik Dengan Shaklee

Cara saya menjaga wajah.

Saya takde la jaga kulit muka kaw-kaw kan. Apa yang saya selalu buat untuk jaga kulit?

1. Saya minum air kosong banyak-banyak, kurangkan minum air berperisa.

2. Cuci muka, jangan biarkan muka berminyak teruk. Kalau tak cuci nanti jerawat mula membiak. Haa jaga-jaga! Cuci muka dengan Nutriwhite tau kengkawan 

3. Pakai penyegar dan pelembab muka

Rasa tu je kot selalu saya buat takde yang pelik-pelik.

Pastu korang boleh amik flawless beauty set untuk nampak lagi berseri giteeww!

Vivix, vitamin c dan collagen.

So kenapa flawless beauty?

√ Mengekalkan keanjalan dan ketegangan kulit

√ Kolagen untuk kulit, tendon, ligamen dan salur darah

√ Mencantik dan menguatkan rambut serta kuku

√ Membantu menguatkan tulang rawan dan gigi

√ Memberikan kesihatan menyeluruh dari hujung rambut ke hujung kaki

Takkan cantik luar je kan? Dalam pun kena cantik jugak.


Baru lah cantik bercahaya dari atas ke bawah dari dalam ke luar