Saturday, November 5, 2016

Nutriferon Vitamin Faveret Saya Selepas ESP

"Ehh awak kenapa? Terbaring je."

"Rasa tak sedap badan macam nak demam la, kena hujan kan semalam."

"Ok la tunggu sat saya p bancuh nutriferon untuk awak."

Keesokannya saya tengok encik suami dah sihat cam biasa.

Anak-anak pun kalau demam ke atau kena jangkitan virus cepat-cepat la saya bagi nutriferon ni. Nutriferon ni kalau takde kat uma boleh menggagau cari dikala anak-anak atau mak bapak budak tak sihat. So wajib ada kat rumah. 

Pengalaman saya sendiri, kalau demam je mmg tak mkn dah panadol. Telan je nutriferon selesai masalah.

Anak-anak pun suka kekadang tu sy takyah suruh dorang sendiri minta nak makan 🙈🙈🙈

Nutriferon ni bagus sebagai perisai tubuh badan. Melindungi kita dari jangkitan virus. Jom beli sekarang kebetulan tengah promosi.

Beli 2 nutriferon diskaun 5% atau beli 6 nutriferon percuma 1 😍


Promosi Bulan November - Nutrifeon Beli 6 Percuma 1