Kalau Daftar Ahli Shaklee berbagai manfaat yang korang akan dapat contohnya boleh menghadiri health talk, karnival shaklee, percutian bertaraf 5 bintang, car bonus dan banyak lagi. Kalau Beli Shaklee korang akan dapat Shaklee! Wahh nak beli Shaklee boleh jadi owner lah pasni. Hahaha ok seyes kalau korang beli vitamin shaklee kami akan guide cara makan dan pengambilan shaklee dengan betul.

Tapi! Nak beli shaklee dan daftar ahli shaklee dengan sapa? Apa kelebihan yang saya dapat kalau beli dan daftar ahli? So tak nak korang konpius mehh saya nak share kelebihan beli dan daftar dengan saya dari group Superstar Shaklee.

10 Kelebihan Beli Shaklee dan Daftar Ahli Shaklee Dengan Saya Dari Group Superstar Shaklee.

1) Group kami mempunyai pengalaman selama 20 tahun mengamalkan shaklee, haa lama kan? Bukan setahun dua tau so banyak pengalaman dan testimoni boleh dirujuk. Macam saya sendiri mempunyai pengalaman makan shaklee dan dapat kesan baik sepanjang 9 bulan semasa saya mengandungkan anak ketiga. Saya memang makan Set Mengandung Shaklee sepenuhnya sehinggalah bayi saya dilahirkan. Alhamdulillah shaklee memang awesome sebab tu sampai sekarang saya masih lagi makan shaklee

2) Keluarga saya juga turut mengambil shaklee dan merasai manfaat kebaikan dari pengambilan vitamin shaklee. Saya berikan anak-anak saya Set Anak Genius dan suami Performance Drink kerana aktif dalam sukan. Insyallah bulan ni nak belanja suami makan vivix pula untuk elakkan ketagihan merokok. Seronok tau bila satu keluarga makan shaklee bukan kita saja dapat manfaat, keluarga juga turut merasa kebaikan.

3) Saya bukan rujuk google atau ahli nujum untuk masalah anda tapi saya lebih suka refer dengan Nutritionist, boleh tanya direct tanpa perlu memakan masa yang lama supaya saya dapat info tepat berhubung isu pengambilan vitamin yang sesuai mengikut masalah kesihatan anda

4) Mempunyai informasi yang tepat dan betul hasil latihan dengan nutritionist Shaklee, bukan informasi copy paste dari blog pengedar Shaklee lain. Saya juga telah mengikuti Bengkel Nutrisi dan health talk dari shaklee

5) Pembelian secara Cash On Delivery turut disediakan terutama di sekitar Shah Alam dan Klang seperti

  • Seksyen 5, 7, 9, 19, 18 Shah Alam,
  • Kampung Jawa,
  • Kampung Sungai Kandis,
  • Taman Sri Sentosa,
  • Taman Sri Andalas,
  • Bandar Puteri,
  • Bandar Botanik 

6) Saya juga boleh poslaju ke seluruh Malaysia, Sabah dan Sarawak, malah mempunyai pengalaman poslaju ke luar negara juga. 

7) Group SuperStarShaklee yang aktif, supportive dan fresh dengan informasi tentang produk Shaklee dan bisnes Shaklee juga, sangat sesuai untuk yang nak daftar ahli Shaklee untuk makan sendiri dan juga untuk yang nak daftar ahli Shaklee untuk buat Bisnes Shaklee Online atau Offline

8) Group kami mempunyai pakar penyusuan bertauliah yang berpengalaman dalam bidang penyusuan susu ibu sejak tahun 2007. Kalau ibu-ibu yang baru pertama kali menyusukan anak dan takde pengalaman camne nak susukan anak, nak simpan atau perah susu, camne nak maintainkan pengeluaran susu atau nak banyakkan susu boleh lah refer dengan group kami

9) Group kami juga mempunyai pakar kehamilan dan bersalin untuk ibu-ibu yang nak pakai Set Bersalin Shaklee rujuk panduan bersalin seperti panduan bersalin ibu pertama kali berpantang, panduan berpantang sendiri, menu-menu dan masakan berpantang sihat, dan banyak lagi

10) Malah group kami ada pakar DETOX yang berpengalaman dalam isu detox seluruh badan dari organ, heavy metals, sel dan DNA


Haa best tak group saya? Agak-agak hilang tak sakit kepala fikir nak beli dan daftar ahli shaklee dengan sape? Kalau segala persoalan terjawab meh la join dengan saya. 




No comments