Skip to main content

10 Kelebihan Beli Shaklee dan Daftar Ahli Shaklee Dengan Saya Dari Group Superstar Shaklee

Kalau Daftar Ahli Shaklee berbagai manfaat yang korang akan dapat contohnya boleh menghadiri health talk, karnival shaklee, percutian bertaraf 5 bintang, car bonus dan banyak lagi. Kalau Beli Shaklee korang akan dapat Shaklee! Wahh nak beli Shaklee boleh jadi owner lah pasni. Hahaha ok seyes kalau korang beli vitamin shaklee kami akan guide cara makan dan pengambilan shaklee dengan betul.

Tapi! Nak beli shaklee dan daftar ahli shaklee dengan sapa? Apa kelebihan yang saya dapat kalau beli dan daftar ahli? So tak nak korang konpius mehh saya nak share kelebihan beli dan daftar dengan saya dari group Superstar Shaklee.

10 Kelebihan Beli Shaklee dan Daftar Ahli Shaklee Dengan Saya Dari Group Superstar Shaklee.

1) Group kami mempunyai pengalaman selama 20 tahun mengamalkan shaklee, haa lama kan? Bukan setahun dua tau so banyak pengalaman dan testimoni boleh dirujuk. Macam saya sendiri mempunyai pengalaman makan shaklee dan dapat kesan baik sepanjang 9 bulan semasa saya mengandungkan anak ketiga. Saya memang makan Set Mengandung Shaklee sepenuhnya sehinggalah bayi saya dilahirkan. Alhamdulillah shaklee memang awesome sebab tu sampai sekarang saya masih lagi makan shaklee

2) Keluarga saya juga turut mengambil shaklee dan merasai manfaat kebaikan dari pengambilan vitamin shaklee. Saya berikan anak-anak saya Set Anak Genius dan suami Performance Drink kerana aktif dalam sukan. Insyallah bulan ni nak belanja suami makan vivix pula untuk elakkan ketagihan merokok. Seronok tau bila satu keluarga makan shaklee bukan kita saja dapat manfaat, keluarga juga turut merasa kebaikan.

3) Saya bukan rujuk google atau ahli nujum untuk masalah anda tapi saya lebih suka refer dengan Nutritionist, boleh tanya direct tanpa perlu memakan masa yang lama supaya saya dapat info tepat berhubung isu pengambilan vitamin yang sesuai mengikut masalah kesihatan anda

4) Mempunyai informasi yang tepat dan betul hasil latihan dengan nutritionist Shaklee, bukan informasi copy paste dari blog pengedar Shaklee lain. Saya juga telah mengikuti Bengkel Nutrisi dan health talk dari shaklee

5) Pembelian secara Cash On Delivery turut disediakan terutama di sekitar Shah Alam dan Klang seperti

  • Seksyen 5, 7, 9, 19, 18 Shah Alam,
  • Kampung Jawa,
  • Kampung Sungai Kandis,
  • Taman Sri Sentosa,
  • Taman Sri Andalas,
  • Bandar Puteri,
  • Bandar Botanik 

6) Saya juga boleh poslaju ke seluruh Malaysia, Sabah dan Sarawak, malah mempunyai pengalaman poslaju ke luar negara juga. 

7) Group SuperStarShaklee yang aktif, supportive dan fresh dengan informasi tentang produk Shaklee dan bisnes Shaklee juga, sangat sesuai untuk yang nak daftar ahli Shaklee untuk makan sendiri dan juga untuk yang nak daftar ahli Shaklee untuk buat Bisnes Shaklee Online atau Offline

8) Group kami mempunyai pakar penyusuan bertauliah yang berpengalaman dalam bidang penyusuan susu ibu sejak tahun 2007. Kalau ibu-ibu yang baru pertama kali menyusukan anak dan takde pengalaman camne nak susukan anak, nak simpan atau perah susu, camne nak maintainkan pengeluaran susu atau nak banyakkan susu boleh lah refer dengan group kami

9) Group kami juga mempunyai pakar kehamilan dan bersalin untuk ibu-ibu yang nak pakai Set Bersalin Shaklee rujuk panduan bersalin seperti panduan bersalin ibu pertama kali berpantang, panduan berpantang sendiri, menu-menu dan masakan berpantang sihat, dan banyak lagi

10) Malah group kami ada pakar DETOX yang berpengalaman dalam isu detox seluruh badan dari organ, heavy metals, sel dan DNA


Haa best tak group saya? Agak-agak hilang tak sakit kepala fikir nak beli dan daftar ahli shaklee dengan sape? Kalau segala persoalan terjawab meh la join dengan saya. 




Popular posts from this blog

Definisi Berpantang Untuk Wanita Selepas Bersalin

Apa yang dimaksudkan dengan berpantang?


Menurut kamus Dewan Bahasa Edisi ketiga, berpantang bermaksud sesuatu yang dilarang dilakukan mengikut adat dan kepercayaan. Bagi wanita yang baru melahirkan anak, mereka dilarang melakukan perkara atau memakan sesuatu sehingga tamat tempoh berpantang iaitu selama 44 hari. Meskipun terdapat satu pihak iaitu pakar perubatan yang tidak bersetuju dengan amalan pantang larang ini, namun ia telah menjadi kepercayaan dan ikutan masyarakat Melayu sejak turun temurun lagi.
Berpantang secara alami tidak akan memudaratkan jika tidak diamalkan secara keterlaluan. Hakikatnya tempoh berpantang itu sendiri adalah proses pemulihan dan emosi ibu. Seelok-eloknya amalan ini haruslah tidak bertentangan dengan kaedah rawatan moden. Kebiasaannya tempoh bersalin adalah selama 44 hari. Namun ada pihak yang melanjutkan tempoh berpantang sehingga 100 hari untuk tidak bersama suami demi kebaikan jangka panjang.
Selain itu, amalan berpantang ini adalah untuk memastikan badan…

5 Sebab Kenapa Kita Perlu Berjimat Cermat

Semalam saya tanya hubby, "nak makan apa malam ni?".
Dia jawab "makan apa yang ada je".
"Jom makan luar nak?" Kata saya.
"Takyah lah!"
"Ehh nape? Saya lapar ni"
"Jimat! Awak kan bole masak"
Ekkk!! [terkono den sebijik-sebijik] Dalam hati saya, ehh duit ada nak jimat cermat plak. Kenapa perlu berjimat cermat? Zaman la ni semuanya duit. No money no talk!
Nak makan duit!
Nak masuk tandas awam duit!
Nak lalu atas jalan kena tol duit!
Nak isi minyak duit!
Semuanya duit. Pening aihh cite pasal duit ni. Nak cari duit pun pening. Ada duit pun pening. So sekarang ni takyah pening-pening, apa kata kita berjimat cermat dan belanjakan apa yang perlu saja. 
Ibarat keperluan vs kehendak. 
5 Sebab Kenapa Kita Perlu Berjimat Cermat.

#1 Digunakan semasa kecemasan
Selalunya kita takkan tau bila hal-hal kecemasan akan berlaku. Kereta rosak ke, tayar pancit ke, eksiden ke. Jadi kena sediakan payung sebelum hujan. Hasil dari pendapatan bulanan kita perlu simp…

Pengalaman Bersalin Yang Sangat Mencabar Dan Cukup Trauma

Alhamdulillah setelah sebulan lebih melahirkan baby amr, saya berkesempatan untuk berkongsi cerita dengan anda-anda semua. Ada yang rindu saya ke? Eceh perasan macam artis pulak. Okay saya bersalinkan baby amr pada 7 Oktober 2015 jam 3.15 am di Hospital Besar Ampuan Rahimah dengan berat 3.5kg secara normal. Baby amr antara anak yang paling besar saya lahirkan berbanding abang dan kakak dia. Tu pun sebab dah overdue seminggu, syiok dia duk dalam perut mama.
Orang kata lain anak lain ragam dia, macam tu jugak saya. Pengalaman melahirkan mereka juga berbeza yang sama hanya sewaktu mengandung. Saya tak pernah alami morning sickness yang saya tau saya akan jadi kuat makan. Haha! Seronok makan masa pregnant ni makan banyak pun orang tak kisah sebab makan untuk dua orang. Tapi kena berpada-pada lah nanti kena macam-macam penyakit baru tau. So far alhamdulillah saya hampir nak GDM [kencing manis ketika mengandung] lagi sikit je lagi, bacaan air gula saya masa tu 7.7 kalau cecah 8 memang menan…