Semakin lama ekonomi Malaysia semakin merundum. Tambahan dengan kenaikan harga barang, minyak dan sebagainya ramai yang mengadu dan mengeluh. 

Sama la dengan saya, bila dah beranak tiga ni macam-macam keperluan anak perlu disediakan. Daripada mengeluh elok la kita lakukan sesuatu untuk menjana pendapatan. Jadi kenapa saya memilih Bisnes Shaklee sebagai Bisnes Online ketika ini?

4 Sebab Untuk Bisnes Online Saat Ekonomi Sekarang.


Kos Yang Rendah

#1 Kos yang rendah

Saat ekonomi merundum duit pun ada takde je kan tak mungkin saya nak sewa kedai betul tak? Nak mulakan sebuah bisnes dengan zero poket memang berbaloi buat bisnes online. Tak perlu sewa kedai, bayar utilities bill, buat pinjaman bank dan sebagainya. Bahkan takyah ada pekerja pun. Kita lah bos dan kita lah pekerja.


Bisnes Online Fleksibel

#2 Fleksibel

Tak kira masa dan tempat!

Bisnes online ni keje tak kira masa, memang fleksibel. Even hari cuti pun masih boleh bekerja tanpa abaikan anak-anak. Sedangkan waktu saya berada di kampung, orang boleh call untuk order Vivix. Asalkan ada akses internet di mana-mana bisnes boleh dilakukan.


Pelanggan Dari Beberapa Pelusuk Dunia

#3 Pelanggan dari beberapa pelusuk dunia.

Bila kedai maya kita mula dikenali ramai tak kiralah melalui facebook, instagram, blog dan sebagainya akan ada orang dari seberang mau nanya tentang produk. Bisnes kita semakin luas dan berkembang.


Kos Marketing Murah

#4 Kos marketing murah

Dengan adanya media sosial maka kos marketing menjadi lebih murah. Contohnya facebook, takyah kua duit banyak untuk buat iklan boleh promote produk dengan percuma je. Janji kena rajin.

Sebab kos yang murah, mudah, fleksibel dan global kita kena mula berjinak-jinak dari sekarang. Seeloknya anak-anak muda kerana akan datang mereka akan lebih matang dan berani kerana telah mempunyai pengalaman dalam meng-handle bisnes online. Hasilnya bila berjinak dari awal memang lumayan.


Nak join shaklee? Jom klik link disini.




No comments