Hi korang~

Kalau nak beli sesuatu barang tu korang selalu guna medium apa? Macam sekarang kan kita boleh google saja pakai henpon jadi senang nak search apa yang kita cari.

Biasanya orang selalu call saya untuk dapatkan set shaklee dan bila saya tanya kat mana dorang jumpa nombor saya? Jawapannya melalui blog atau ig. Yeahhh! Jadi bagi korang yang masih tak tau boleh follow saya okehh.

Kedai shaklee saya menyediakan perkhidmatan :

√ Konsultasi secara percuma 

√ Cash on delivery di sekitar Shah Alam, Kg. Jawa, Kg. Sg. Kandis, Tmn. Sri Sentosa, Tmn. Sri Andalas, Bandar Puteri, Bandar Bukit Tinggi, Bandar Botanik

√ Poslaju seluruh Malaysia

Sukacitanya menjemput korang semua untuk datang ke Kedai Shaklee untuk Bisnes Online Shaklee saya.


Fb : Kiera Idres

Fb page : Pengedar Shaklee Klang 019-3077392

Ig : @kierashealthplanet


Atau boleh kringg-kringg je di talian 019-3077392

Bisnes Online Shaklee Saya
 

Jemput follow saya tau.

Thank you for your support, mucho graciass! 




No comments