Wednesday, February 1, 2017

Buang Parasit Dalam Badan Dengan Set Detox Shaklee

Penah tak masa kecik korang makan ubat cacing? Sape tak penah makan tu lagi haru.
Yang penah makan tu jangan ingat dah besar dalam perut takde cacing. Ekceli kita semua ni ada tau dan bukan dalam usus je tapi dalam organ badan kita pun ada. Euwwww~!!!!!!!
Kakak ngeri tengok cacing banyak dalam usus!
Kita panggil cacing ni parasit. Parasit tu ape?
Parasit adalah organisma yg menumpang pada perumah dan dapat makanan dan perlindungan daripada perumah dan dalam masa yang sama merosakkan perumah. Aikk pening lak kan nak faham.
Ok mcm kwn ko baik dgn ko dia bagi tumpang uma, makan bagai tapi dlm masa yg sama ko tikam belakang dia. Haa kira parasit la kan?
Tapi camne parasit ni bole masuk dlm badan? Adakah kita makan dia? Mmg kita takkan perasan dan kita takkan tau berapa byk jumlah parasit yg masuk dlm badan.
Kalau kita tak buang dia dalam badan apa jadi kat badan kita? Banyangkan setiap fullmoon dia membiak dan kita tak sedar pun! Eiii gelinya banyak tul cacing dalam badan!
So camne kita nak buang dia?
Dengan set detox shaklee.
1. Nutriferon mengandungi bahan-bahan seperti biji labu yang boleh menyingkirkan parasit dismping meningkatkan sistem imun badan
2. DTX complex mengandungi thistle yang juga musuh parasit dan merupakan agen detoks hati
3. Garlic complex juga musuh parasit
4. Herblax membantu membersihkan usus, membuang kerak sekitar usus dan sekaligus menyingkirkan parasit
5. Alfalfa merupakan agen detoks yang bagus, ia akan bantu badan menyingkirkan parasit dan toksin dari dalam badan
6. Vivix agen antioksidan yang akan mengembalikan tenaga dan menyokong kesihatan sepanjang proses detoks
Haa acane? Nak biarkan cacing kerawit bersarang dalam badan ke?