Biasa kalau kita down tu mesti cari kawan untuk pinjam bahu mengadu nasib betul tak? Korang tau tak kekurangan motivasi dalam diri berkait rapat dengan kekurangan aktiviti neurotransmiter dlm otak? Lepas ni klu korang down meh cari saya. Sebab saya ada vitamin untuk buat korang lebih bersemangat lagi. Haa pedia vitamin tu?

#1 ESP Minuman Asid Amino Non-GMO

Keistimewaan esp ni adalah ia bantu tingkatkan keupayaan memori. Apabila fungsi otak dapat dirangsang dan dipertingkat, secara tidak langsung ianya menjadi semakin tajam dan semakin berupaya untuk mengingat. Ia juga bantu untuk memberi tenaga berpanjangan.

#2 Lecithin Sumber Cik Kolina

Kolina merupakan satu komponen asetilkolina neurotransmiter yang terlibat dalam penghantaran mesej ke otak dan sistem saraf. Soya lecithin merupakan sumber utama kolina. Lecitin meningkatkan bekalan cholin dan acethylcholine. Acethylcholine penting untuk fungsi otak - berfikir, ingatan, konsentrasi, menentukan kita berdiri, berlari, makan, bercakap, tidur, penghadaman dan lain-lain.

Acethylcholine merupakan sejenis neurotransmitter yang terlibat dalam penerimaan, penyimpanan dan penghantaran maklumat yang betul ke otak.

#3 Ohhh-Mega-Guard ku!

Omega Guard dapat membantu kita untuk meningkatkan kecerdasan otak, mudah mengingati dan lebih fokus.

#4 Bcomplex Teman Baik Anti-Stress

Ia sangat penting dalam membantu memetabolismekan karbohidrat, lemak & protein, anti-stress. Membantu meninggikan sistem pertahanan badan, menukarkan makanan (glukos) kepada tenaga dan membantu korang berfikiran positif sentiasa (mood baik dan ceria) bila kurangnya stress dan mood happy, secara automatik pemikiran & daya menumpuan akan lebih baik.


#5 Performance Drink, Perform U Better

Ia bantu meningkatkan daya ketahanan badan, memberikan tenaga dan daya tahan fizikal serta mencegah penghidratan.

Emmm apa tunggu lagi. Meh sapa-sapa yang down ke laut china selatan tu cuba amik cadangan nutrisi ni.


No comments