Shaklee telah memperkenalkan Vivix, produk supplemen revolusionari anti-penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap sellular.

Tahukah anda lebih 1 juta botol Vivix telah pun dijual!!

Vivix merupakan supplemen anti-penuaan terbaik didunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee Syarikat No. 1 supplemen makanan di Amerika.

Di dalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan impak kepada empat mekanisma penting penuaan pada tahap sellular.

Empat mekanisma penuaan pada tahap sellular :




1.     Kerosakan DNA - Setiap hari sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan 'typo' (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel.


2.     Pengawalan Genetik - Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.


3.      Meningkatkan penghasilan tenaga - Mitochandria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun. Ramuan Vivix menggalakkan pembentukan baru mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.


4.             Mencegah penghasilan protin AGE - Ramuan Vivix adalah 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukan protin AGE di mana penghasilan protin AGE yang berlebihan dapat merosakkan dan mengganggu sel.




Vivix adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. 

Ia mengandungi campuran unik semulajadi iaitu Muscadine Grape, Purple Carrot, Elderberry dan Polygonum Cuspidatum yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Vivix telah terbukti membantu menyelesaikan masalah penyakit-penyakit serius, antaranya :


Diabetes

Kolestrol tinggi

Penyakit Kardiovaskular (Jantung)

Tekanan Darah Tinggi

Alzheimer atau nyanyuk

Arthritis, Osteoporosis, Masalah sendi dan tulang

Gout

Letih

Metabolisme badan RENDAH (antara sebab sukar turun
berat badan)

Masalah kulit dan bintik penuaan (kedut)

Kanser dan tumor

Katarak dan masalah mata

Masalah saraf

Lemah imun tahan daya badan - lambat sembuh









No comments